TOKAT ARTOVA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı II. Dönem Ücretli Öğretmenlik Başvuruları Başladı

2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı II. Dönem Ücretli Öğretmenlik Başvuruları Başladı

ÜCRETLİ ÖĞRETMEN BAŞVURULARI BAŞLADI

        2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı II. Dönem Ücretli Öğretmenlik Başvuru İşlemleri 30.01.2024 tarihinden itibaren e-Devlet sistemi üzerinden https://www.turkiye.gov.tr/milli-egitim-ucretli-ogretmenlik-basvurusu adresinden yapılacaktır.

        2023-2024 Eğitim Öğretim yılı için  ücretli öğretmenlik başvurusunu e-devlet üzerinden yapan adaylar arasından M.E.B Yönetici ve Öğretmenlerin Ders ve  Ekders Saatlerine İlişkin Kararın 9. Maddesi gereğince  okullarımızdaki boş normlara görevlendirileceklerdir.  Görevlendirilen ücretli öğretmenler kişisel e-devlet şifresiyle durumunu öğrenebileceği gibi kurumumuz tarafından da telefonla aranarak bilgilendirileceklerdir. 

         Görevlendirmeler;  Şubat 2024 ayının 1. haftasından itibaren başlayacak olup,  oluşabilecek norm açığına göre eğitim öğretim yılı içerisinde de  yapılmaya devam edilecektir

 I. E-DEVLET ÜZERİNDEN GÖREVLENDİRİLEN ÜCRETLİ ÖĞRETMENLERDEN İSTENECEK BELGELER

1. Kimlik Fotokopisi

2. 1 Adet resim (Son 6 ay içerisinde çekilmiş)

3.  Lisans diploması veya mezuniyet belgesi (onaylı)

4. Pedagojik formasyon belgesi (Varsa)

5. Artova Ziraat Bankası Şubesinden Hesap Açılması

6.  Adli Sicil Kaydı

7. Sağlık raporu (TSM / Aile Hekimliklerinden alınabilir  "öğretmen olur" ibaresi yazılmalı)

8.  Askerlik durum belgesi (Başvuru tarihi itibariyle askerlikle ilişkisi olmadığına dair belge)

9.  KPSS sonuç belgesi (Varsa)

10. Belgeler yarım kapak dosya içerisinde eksiksiz olarak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüze teslim edilecektir.  

31-01-2024

 

Alparslan Mah. Milli Egemenlik Sok. No 8 Artova / TOKAT - 0356 611 31 60

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.